"שטח האש בגודל 4,000 דונם יצורף לגבולותיה של אלעד"

בכתב המינוי של יו״ר ועדת הגבולות גבי מיימון ניתן כבר השיוך המוניציפאלי של השטח הזה לעיר. זו בשורה ענקית של הכפלת העיר ובשורה של ממש לכל היהדות החרדית
איתי גדסי 1 Comment on "שטח האש בגודל 4,000 דונם יצורף לגבולותיה של אלעד"

הבשורה התקבלה במחיאות כפים סוערות בישיבה המיוחדת בהשתתפות כל בכירי העיריה • ראה״ע אלעד הודה לשר דרעי ואמר: ״אין עוד שרים כאלה. זו הבשורה הכי גדולה שקיבלנו היום״

בכתב המינוי של יו״ר ועדת הגבולות גבי מיימון ניתן כבר השיוך המוניציפאלי של השטח הזה לעיר. זו בשורה ענקית של הכפלת העיר ובשורה של ממש לכל היהדות החרדית
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

״שטח האש הענק הסמוך לאלעד יסופח מוניציאלית לעיר אלעד וניתן יהיה לבנות עליו אלפי יח״ד״, כך הכריז היום יו״ר ש״ס השר אריה דרעי סייר במסגרת סיור רשמי שקיים בעיר כאורחם של ראה״ע אלעד ישראל פרוש וסגנו צוריאל קריספל.

השר דרעי נסע במיוחד אל המקום המיועד ועמד מקרוב על השטח העצום הגובל במזרחה של העיר, ששימש עד כה כשטח אש של הצבא.

ראה״ע אלעד פרוש אמר לשר דרעי, כי לאור העובדה שצה״ל החליט לשחרר את השטח מפעילותו כמחנה אימונים, הרי שהשטח מוכשר לבניה והוא מהווה למעשה עתודת קרקע ענקית של כ-4,000 דונם לבניית אלפי יח״ד. ״הפלוס הגדול הוא שכל התשתיות כבר קיימות מבחינת מוסדות לימוד ושירותים שונים. ניתן כבר מייד להתחיל לבנות יחידות דיור ולהכפיל ואפילו לשלש את העיר. כעת דרוש לספח את השטח מוניציפאלית לעיר אלעד״.

בישיבת עבודה מיוחדת בישר השר דרעי, כי הוא כבר החליט לאשר את צירוף השטח לאלעד. ״בכתב המינוי של יו״ר ועדת הגבולות גבי מיימון ניתן כבר השיוך המוניציפאלי של השטח הזה לעיר. זו בשורה ענקית של הכפלת העיר ובשורה של ממש לכל היהדות החרדית, הסובלת ממצוקת דיור קשה. יש כאן עתודת קרקע במרכז הארץ, בתוך יישוב חרדי היכולה לתת פתרון טוב להרבה זוגות צעירים״.

הבשורה התקבלה במחיאות כפים סוערות בישיבה המיוחדת בהשתתפות כל בכירי העיריה. ראה״ע אלעד הודה לשר דרעי ואמר: ״אין עוד שרים כאלה. זו הבשורה הכי גדולה שקיבלנו היום״.

סגר״ע אלעד קריספל הגיב גם בוא על הבשורה ואמר: ״זהו יום חג לאלעד. העיר תוכננה מראש לתוספת של 13.000 יח״ד לבניה בשטח האש. הנושא עוכב בגלל בסיס צבאי שהורם שם. השר דרעי שהקים את אלעד וקבע בזמנו את גבולותיה עושה זאת שוב ומחזיר אבידה לבעליה״.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    כמה שנים זה ייקח?